Re[2]: Regulátor se zpětnou vazbou

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Září 20 12:05:56 CEST 2016

Jen bych dodal, že zapojení lze najít i o pár let dřív tuším někdy kolem roku 75. ( V AR). Zapojení je dobře chodivé a nemá záludnosti.
Používám ho ke svářečkám folií, jen to mám doplněno stabilizací pro větší rozsah vstupního síťového napětí. Přece jen u partyzánů na stavbách není o 100m prodlužovák nouze. A svářečka původně jezdila rychle a pomalu podle toho jestli momentálně přitápěla. Výkon je otázka použitého tyristoru a jeho chlazení.
pg