[mech] co to je za zavit?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Úterý Září 20 11:52:24 CEST 2016

Ahoj Davide,

pokud to nebude nějaký exot (z toho mála údajů to nejde poznat), tak by to mohla být jemná M12.
Standardní M12 má stoupání 1,5mm, a tohle by mohla být M12x1,25 (ty průměry by tomu odpovídaly, dle tabulek by měla matice mít vnitřní průměr 10,647).

Pokud je to ono, tak by je mohli mít v každém "lepším" kovomatě. Ferona určitě.

Martin