[OT] Kinect - proste ta videohra, jak se hraje telem

Úterý Září 20 09:16:00 CEST 2016

Jeste doplnuju, ze se Kinect da pripojit i k PC, ale samozrejme to musi podporovat
prislusna hra (jak to je s jejich podporou, to nevim, nehraju).

Zakladni princip je tenhle: Kinect ma promitacku a dve kamery. Jedna kamera je
klasicka, druha pro zjisteni vzdalenosti. Promitackou si v infra oblasti na scenu
haze "puntiky", ktere snima ta druha kamera a dopocitava se podle toho, jak se ten
promitany vzor pokazil, jak daleko to je. Vysledek napasuje na obraz z kamery ve
viditelnem spektru, takze jako vystup muze poskytnout obrazek v IR, obrazek v RGB a
vzdalenostni data (casto se to uvadi jako "RGBD" kde D je depth). Plus nejake ty
dabelske detaily, zname to.

Byl by to hezky senzor pro robotiku, ale protoze tam je to infra, tak to v outdoor
moc nefunguje kvuli slunku, snadno se to zahlti. Indoor docela jo.

D.O.