Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 19 17:59:26 CEST 2016

No mne menili uz 2x vodomer na teplu vodu pretoze sa po roku / dvoch zasekol
Obidva boli repasovane. No niekedy mam pocit ze ich len prehadzuju medzi sebou.
U toho posledneho som si chcel vypytat protokol o vykonanej repasacii no nejak to nevyslo.
Teraz nam chcu nanutit  vodomery s elektronickym odpoctom no zatial nejake vyuzitie
nevidim. Ovela zaujimavejsi by bol vodomer s dlhsou zivotnostou.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Urbanek
Sent: Monday, September 19, 2016 5:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

no uplne stary bakelitak od krizika to uz sice neni, ale je to ten hranatejsi bakelitak. tazke zadny rozdil v tom neni. dle technika setri, repasuji stare elekromery a opet je osazuji. a jiny mi dat nemohl jelikoz dostane cislo elektromeru pro odberove misto z centraly pridelene a nemuze to zmenit.

Turby