VKV jednotka s ECC85

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Září 19 16:46:44 CEST 2016

Neděste ho se soustředěnou selektivitou.....je to jednoduchý, že to sladí i ušima. Teda pokud nerozvrtal i jadýrka v mf. Z hlediska pravděpodobnosti bych to viděl na špatně přepínající některou sekci na vlnových přepínačích. Ale třeba nám napíše co má k dispozici a něco vymyslíme. Na tohle rádio bych si troufl i s Avometem.
pg