Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pondělí Září 19 16:42:58 CEST 2016

blby pak je, pokud vam cez v ramci standardni obmeny elekromeru vymeni elektromer za klasiku. taky jsem mel udelany monitoring spotreby na digitalnim elektromeru a od jara mam zase tusim 10 let smulu nez zase vymeni elektromer. tedy pokud bych nechtel osadit vlastni podruzny elekromer. a to se mi nechce neb uz neni misto v rozvadeci.

Turby