VKV jednotka s ECC85

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Září 19 13:33:57 CEST 2016

Zrcátko je takový stříbřitý povlak na vnitřní straně baňky obvykle na vršku elektronky. Pokud zbělá je uvnitř vzduch.

MB1 slouží asi k měření mřížkového proudu. VF tam bude velmi zeslabené díky vysoké indukčnosti odporu R224 (odporová dráha bude tvořená spirálou s velkým počtem závitů) a útlumu na děliči R224/R225. Plus stačí malá kapacita vstupu sondy a nenaměříte tam nic. Zkuste ten závit a přibližovat k cívce L205.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Monday, September 19, 2016 1:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: VKV jednotka s ECC85

Dne 19. září 2016 12:48 <Cihak na dkv.cd.cz> napsal(a):

Má ta lampa zrcátko ? Není bílé ?

tak to netusim co myslite

Jak jste osciloskop navazoval na ten oscilátor ? Já bych udělal 1 vazební závit a velmi volně to přibližoval k oscilační cívce. Jinak může oscilátor při měření vypadávat.

pripojil jsem jej v bode MB1 - kde je merici misto pro voltmetr

Umí ten osciloskop vůbec tak vysoký kmitorčet ? Nemáte v něm zařazenou nějakou DP ? Já ve svém třeba mohu zapnout DP 20MHz.

merim to Rigolem, ktery by mel byt rozsireny od p.Smida na 150MHz

Máte jinou lampičku ? Zkusit vyměnit. Já bohužel před pár lety všechny lampy co jsem měl vysypal do popelnice. Takže Vám náhradu nenabídnu.

jak jsem psal mam novou Teslu a Telefunken co tam byl - Tesla se mi zda ze vubec nekmita

Asi hodně blbý dotaz ale žhaví ta lampa vůbec ?

Ano