Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Září 18 14:58:10 CEST 2016

Mimochodem, mám rozpracovaný sběr dat z elektroměru vybaveného dlms rozhraním pro Arduino.
S rozhraním už komunikuju, a teď čekám, až mi z Číny dorazí ESP8266 moduly.
Pak to snad v brzké době dokončím a publikuju na své stránce, kdyby to někoho zajímalo.

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Sunday, September 18, 2016 11:52 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re[2]: Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Já to hledal a odkaz posílal právě proto, že se někdo ptal, myslím p. Šerých, na sběr dat. Dávat další elektroměr vedle stávajícího moc smyslu nedává, pokud neukazuje ty další informace. Tenhle modulek je sice přímo neukazuje, ale zase se dá lépe umístit do stávajícího rozvaděče, a ta data z něho si zpracovat jinde. U Číňana se dá dohledat i nějaký software.

Vladimír