Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Září 17 11:21:13 CEST 2016

Já tedy říkám "chránič" právě tomuto kombinovanému přístroji...

U těch měničů je problém hlavně kvůli jejich vstupním odrušovacím filtrům.
Pokud někdo potřebuje chránič před strojem s měniči, dáváme je s vyšším
vybavovacím proudem (300 mA).

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, September 17, 2016 11:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

No já nevím, ale přijde mi jednodušší dávat jistič/chránič kombinovaný, než
dávat zvlášť chrániče a pamatovat si, který je na co. Dával jsem tyhle
http://www.bonega.cz/go.asp?odkaz=elektro/pep_chranicojistic_rcbo_6ka.asp
Odpojuje L i N a nemusíte pro chrániče pamatovat na další volné místo v
rozvaděči, máte jednoduché drátování. Jsou i za rozumnou cenu.
Jen bych rád někde zjistil, jak je to se spolehlivostí. Klasické chrániče
vybavují přímo rozdílovým proudem, tyhle RCBO mají zesilovač.
Nějakou dobu po začátku výroby řešili problémy s asi příliš rychlou odezvou,
dokázalo to vypadnout při nějaké špičce. Dokonce někdo psal že to vyhodilo
rušení od frekvenčního měniče. Dělali nějaký dotazník, jestli zákazníci
dávají přednost vyšší rychlosti, nebo odolnosti proti vypadnutí. Kupoval
jsem je až po této optimalizaci, tak snad...
Anděl