Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Sobota Září 17 10:37:57 CEST 2016

uvázat nový kabel na konec starého a tahat? Pokud je tam volně hozený a
není na příchytkách, asi by to šlo. Pokud je stěna obložená dřevem, snad
by se měla dát snadno rozebrat. Pokud je tam sádroš, v tom mě už
vyškolil sádrokartonář. Vyříznout kus desky, protáhnout co je potřeba,
dát ten kus nový, zatmelit a zabrousit. Když se to umí, je radost na to
koukat a po vymalování nepoznáte, kde to bylo. Sám bych se do toho
nepouštěl.
Anděl