Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Září 17 07:48:00 CEST 2016

Uz to bolo napisane, ale zaniklo v mnozstve dalsich argumentov.

Unikajuce prudy sa scitaju. Fi-cko vyhodnocuje vyslednu sumu.

Je stale viac zariadeni s impulznymi zdrojmi a stale viac zariadeni s
odrusovanim. Stale viac zariadeni, ktore by ani nepotrebovali 3 vodic
privod, ale kvoli EMC musia mat oplechovanu cast a tu pripojenu na ochranny
vodic (samozrejme s vydatnou podporou kondenzatorov)
Ak je jedno fi-cko ba dom/byt tak sa moze nascitat 1×30mA. Ak je fi-cok N,
tak je to Nx30 mA.
IT asi v tomto vedie.(tu ratam uz aj TV, digitalne prijimace a pod. kedze
su to skor jednoucelove PC z charakteru cinnosti.

Dňa 17. 9. 2016 2:22 používateľ "Petr Labaj" <labaj na volny.cz> napísal: