Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 17 02:12:26 CEST 2016

A to jedete na 2 týdny na dovolenou a necháte v zásuvkách zapojené
přístroje ve stand-by a bojler?
Když odjedu na dlouho, tak mi doma zůstane aktivní jen lednice
a internet (přes ten si vzdáleně můžu zapnout pár dalších
přístrojů, např. PC). Zbytek jde automaticky ze zásuvek ven.
Ono toho ve stand-by mám i jinak průběžně minimum, většina
zařízení vypínám fyzickým vexlem (pokud ho mají), nebo je mám
na vypinatelných zásuvkách.

Faktem je, že nouzové klíče mají i další lidi (rodiče a kamarád),
a podle nemožnosti připojit se vzdáleně k mailu bych poznal,
že je problém (už hodně dlouho jsem nebyl na dovolené nikde,
kde bych neměl k dispozici internet).

PL