Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Sobota Září 17 01:14:03 CEST 2016

Otázka je, při jaké příležitosti ten chránič dokáže vyhodit. Dřív jsem
si myslel že při proudové špičce, když strkám do zásuvky něco s
odrušovacím kondem mezi L/PE a N/PE a jeden kolíček se dotkne dřív.
Případně připojení dlouhé prodlužky. Kupodivu v těchto případech mi
ještě chránič nevylít.
Proč mám ledničku zvlášť - protože ty svodové proudy se nasčítají a
takhle mám větší šanci, že to vydrží.
Anděl