Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 17 00:57:48 CEST 2016

 17.9.2016, 0:47:07

Tady si dovoluji oponovat. Vypadek ficka nemusi byt jen pri
megapruseru, obzvlaste dnes, kdy je vsude plno elektroniky, vetsinou v
nejakem standby rezimu.
Za optimalni povazuji 2-3ficka v dome. 1. tam, kde lze cekat caste
vypadky, typicky venkovni instalace, 2. na beznou instalaci a 3. nebo
zadne, na kriticke veci - mrazak, zabezpecovacka, svetlo na
schodech/chodbe a pod.
Samozrejme, neni to dogma a v konkretnim pripade to muze byt jinak.
Např. mam li na schodech okno a na ulici pred nim poulicni lampu,
zajisti mi nouzove osvetleni ona, mladi a zdravi lide, zvladnou i tmu
ale co treba prarodice ? atd.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz