Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Září 16 20:40:16 CEST 2016

K elektroinstalaci asi nic nedodám, ale ten projekt -- pokud zrovna
dodavatel neupře pohled do zářné budoucnosti a nezačne nadšeně
rozprávět, jak v první etapě přípravné fáze sestaví tým projektantů --
je imho naprosto nezbytný. Samozřejmě, že u bytu může mít formu
jednoho výkresu nakresleného propiskou od ruky, ale já bych bez něj
nic nedělal. Ne, že by to nešlo, ale ušetří to čas, práci a peníze.
Vždycky. A ani oponentura projektu není k zahození, tady myslím taky
bude stačit, když se kámoš v hospodě koukne a utrousí pár jedovatých
poznámek :-)

Aleš Procháska