Svitkove kondenzatory

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Září 16 15:43:57 CEST 2016

tak s elytama dneska asi neni problem a to i s temi na velka napeti - pokud
nekdo trva na zachovani vzhledu tak se ty velke flasky vetsinou
50+50uF/350V rozpertlujou - vyndaji se strivka a dovnitr se nadratuji
dnesni moderni elyty a zase se to zavre

byl jsem tedy prijemne prekvapen co tam toho denkl ma - v podstate jsem
sehnal uplne vsechno