OT - Ekvitermní regulátor - rozumný kompromis

Pátek Září 16 10:41:47 CEST 2016

Zdravím zdejší odborníky na otop a off-topic
Zakoupil jsem sobě z kotlíkové dotace kotel VIADRUS-Lignator a potřebných 1265 litrů akumulačních nádob.
Vytápění bych rád řídil ekvitermním regulátorem (respektive mi to naprojektoval projektant bez toho, že by určil vhodný regulátor) a tak bych se rád dotázal, nemá-li někdo tip na rozumný a spolehlivý regulátor.
Vstupy:
dvě teplotní čidla (venek a výstup z čerpadla)
prostorový přístroj
Výstupy:
směšovač s pohonem
čerpadlo

Na internetu v podstatě za rozumný peníz (cca 3600 Kč) nacházím pouze MTR01 - máte někdo zkušenost s tímto typem?
Děkuji za případný názor.

Kručinský