Re: Ukončení přenosu využitím DMA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 15 12:44:13 CEST 2016

>Tak jsem to zřejmě naąel.

Sikovny.

>Chyba byla v tom, ľe jsem si ąpatně vyloľil význam příznaku Active.
>Ten je aktivní jen v případě ľe jsou ve FIFO DMA nějaká data.
>Neznamená to ľe je kanál povolený!

Aha uz vidim, DMA_CCNFx.17. Ozaj to ma iny vyznam. Treba kontrolovat
Enable, DMA_CCNFx.0; prip. sa spoliehat na terminal count flag/interrupt
(ak nepouzivate scatter/gather, co asi nepouzivate).

>Děkuji wekovi za neustálé nakopávání kam dívat :-)

Ano, je jednoduchsie sa pytat ako hladat odpovede na tie otazky. Ten, co
musi odpovedat, ma tendenciu sa komplikovane otazky nepytat pretoze vie
aka robota je najst na ne odpoved; preto je dobre ak je poruke niekto kto
vysype milion idiotskych otazok, jedna z nich moze byt v spravnom smere :-)

Som rad ze to pomohlo.

wek