RE: OT Venkovní kamera

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Září 15 11:28:36 CEST 2016

Jen pro informaci, kdyby to někoho zajímalo, tak pro linux existuje nástroj
mjpg-streamer, který dělá skoro přesně to, co potřebuju. Ze složky převádí
statické obrázky na mjpeg. Ideální stav by byl, kdyby si to dokázalo samo
stáhnout i ten obrázek z kamery, ale i tohle je super, přes wget cyklicky
stahuju obraz z kamery a mjpg-streamer ho převádí na mjpeg, který si pak
stahuje Synology. Ten prográmek je primárně určen pro USB kamery a podobně,
ze kterých umí obraz taky stahovat, má podporu i pro RaspberryPi.