Podlozky pod pcb na frezku

Čtvrtek Září 15 09:53:56 CEST 2016

Jo takhle :-) Já jsem frézování pochopil jako frézování obrysu, když to bylo "při
vrtání a frézování". Tam o nějakou výškovou přesnost moc nejde.

Pokud jde o frézování mezer mezi spoji, tj. jen mědi (což ale myslím že výrobci
zrovna moc nedělají), tak to je jiná. To dokáže hodně potrápit, souhlasím. Já to
většinou lepím oboustrankou, Cirqoid má rovnou plochu ale PCB se tam "upevňuje" jen
čudlíkama (upínky na přitlačení, vakuový stolek nebo dokonce automatické dorovnávání
nemá). Základ je samozřejmě desku (tišťák) předem co nejvíc srovnat.
Při výrobě to pak mám tak, že pro frézování spojů lepím PCB rovnou na plochu mašiny
a pak pro vrtání a frézování obrysu odlepím a podložím tím čímkoli.

D.O.