Podlozky pod pcb na frezku

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Září 15 09:44:38 CEST 2016

MDF je dobre pri frezovani "na vsechno" , ale typi nastroje.
i tak pouzivam casto na zkousku, nebo rychloupinaci pripavky atd.
neco za neco .
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Thursday, September 15, 2016 9:39 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Podlozky pod pcb na frezku

Od jedneho vyrobcu mi chodia obcas dosky aj s podlozkou na ktorej sa frezovali - nechava ich tam zrejme kvoli tomu aby zasielka v obalke bola odolnejsia voci ohybu pri preprave.
Vyzera ako to tenke (~5mm) MDF ci co sa to pouziva na nabytok, trebars na zadnu stranu skrine. Z jednej strany je to dokonca biele, asi to bolo v baumaxe lacnejsie.