Re: sklolaminát

pn nevrklap na volny.cz
Středa Září 14 20:38:50 CEST 2016

http://www.arco.cz/obrabeni-technickych-plastu/elektroizolanty-tvrzene-plasty-a-vybrane-termoplasty-kop

brali jsme od nich nekolikrat, aji nam delali obrabeni na zakazku...
treba frezovani "krabicky" ze sklolaminatu tlusteho nejakych 45 mm..

kdyz nam neco dela treba pragoboard tak musi med odleptavat, minimalne
driv material bez medi nemeli.

pokud vim, tak vicevrstva dps se dela z oboustranne platovaneho FR4
materialu mezi ktery se dava prepreg - ohebna epoxidem napustena
rohoz... takze zadne "neplatovane" pevne desky nepotrebuji, bohuzel.

casto jsme vyuzivali toho ze umi "3D frezovat" /frezovani s rizenou osou
Z/ cili sly pomerne zalevno udelat zajimave soucastky z FR4 materialu

p.