Wifi to serial

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Září 14 12:47:11 CEST 2016

Proto mám v usb druhou WiFi kartu. Stačí za pár korun z eBay.

Teoreticky by to možná šlo. Nad jednou kartou se dají udělat dvě virtuální.
Jedna pak je AP a druhá klient. Používal jsem to tak na OpenWrt.

--
Martin Vancl

/* Odeslano z mobilu */

Dne 14. 9. 2016 12:44 odpoledne napsal uživatel "Petr Simek" <psimek na jcu.cz