Wifi to serial

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Září 14 12:10:54 CEST 2016

Existuje nějaký firmware pro ESP8266, který by plně suploval pomocí
virtuálního COM portu v počítači sériový port? Typický příklad je
třeba Arduino, které má ve většině případů v sobě USB serial převodník
(chip) a chtěl bych místo USB ho ovládat přes wifi kde bych v počítači
měl nainstalovaný virtuální sériový port, který by suploval ten chip v
arduinu... Narazil jsem na tohle, ale nevím jestli to splňuje to co
potřebuju, jestli to není jenom posílání AT příkazů do toho ESP přes
WiFi... ESP proto, že je skoro zadarmo. Je mi jasný že existují asi
hotová řešení (většinou teda nejspíš s ethernetem).

http://ez-gui.com/manual/multiwii-clearflight-wifi-to-ezi-gui-how-to/

MG