Re: OT Chtěl bych být solárním baronem a nevím jak na to

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Září 14 07:21:19 CEST 2016

Moment, co jsem si vymyslel já?

"...lze vůz dobít pomocí tradiční zásuvky (není nutné využívat nákladné
dobíjecí stanice)"

a o odstavec níže:

"U obou modelů přitom firma slibuje, že díky nabíjení ze zásuvky půjde
baterie dobít na 80% v průběhu 30 minut."

Tak ledaže bych připustil, že v druhé větě jde o něco jiného - jakože se
běžně elektromobil nabíjí z transmise, kterou má každý v garáži, a tato
věta upozorňuje na to, že to půjde i ze zásuvky.

No nevím, jak je to s tím psem a holí.

Pavel Kutina