Re: OT Chtěl bych být solárním baronem a nevím jak na to

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Září 13 21:48:42 CEST 2016

https://www.i4wifi.cz/Solarni-panely-1/Solarni-panely/Solarni-panel-GWL-
Sunny-Poly-40-Wp-36-cells-MPPT-18V.html

Ja jsem koupil tenhle panel a na dovolene jsem s tim zvladal dobijet,
notas(prilezitostne) a i kompresorovou lednici mel jsem k tomu

jednu 45Ah baterku, a nejak to 14dni jelo (na strese auta kolmo

bez naklonu), ale bylo to v  lete a vzdy na primem slunku v Recku...

A v noci lednice nejela, byla  jen na chlazeni piva.

Takze panel jel vzdy na snad maximum. Baron by ze me nebyl, ale

bez 220V jsem byl schopen prezit. 100W by asi byl lepsi jen uz

je neskladny a drahy a ja vedel, ze ho budu mit na slunci a mraky

nehrozi a byla to spise nouzovka :-)

Zdenek Aster