OT Chtěl bych být solárním baronem a nevím jak na to

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 13 20:11:56 CEST 2016

Chtěl bych se stát solárním baronem a navíc ještě zachránit planetu.
Tak jsem zprovoznil solární nabíječku, kterou jsem dřív v nějaké akci
koupil u Lidla s tím, že budu nabíjet mobily jen ze soláru.

Jenže ono stát se baronem zase není tak snadné, možná je na to
třeba nějaký speciální baronský kurz.

Pan Lidl vtipně vyrobil tu solární nabíječku z černého plastu. Tak když
jsem ji dal na slunko, během chvilky se vyhřála na děsnou teplotu.
Teplem z toho slezly samolepky. A to je polovina září. Tak jak to
musí vypadat v červenci?

Nabízí se udělat z hliníkového plechu masku s otvorem jen na
velikost toho vlastního článku, ale i tak se bojím, že díky černé
barvě solárního článku se to stejně vyhřeje hodně vysoko.
Jestli tam dát nějaký málospotřebový ventilátor, aby to chladil?
A to časem chci dodělat tracking slunce, pak už to bude úplně
špatné.

Jak to sakra ti baroni dělají?

PL