You have been unsubscribed from the Hw-list mailing list

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Úterý Září 13 13:26:55 CEST 2016

me to taky nedavno vykoplo. ale vzhledem k tomu, ze si na to pamatuju, jak
me to vykoplo pred nejakym cca rokem (to jsem to mel jeste na seznamu), tak
jsem se jen zalogoval, znovuaktivoval, a zas to bezi :) snad to nebude
potreba reaktivovat co tyden :)

ataman