RE: domácí/venkovní kamera

Zdeněk zdej na atlas.cz
Úterý Září 13 06:14:33 CEST 2016

>Policii dát záznamy z kamery sice dát můžete, ale musíte podotknout, že je
to mimo protokol a nesmí se s nimi k soudu. Pokud ho chytí a on se nepřizná,
tak máte smůlu. K soudu záznam jít nesmí.
Je to smutné. Žijeme v divném státě.

>Musíte vyběhnout se svědky a šetrně, tedy tak, aby neutrpěl ani hematom,
ani duševní otřes, jej spoutat a přivolat hlídku PČR.
Nemusíte ho hned poutat. Stačí zdržet do příjezdu hlídky. Takže se hodí mít
připravené vhodné téma k delšímu rozhovoru. :-)

>Co se týče oficiálních kamer, tak tam je situace jiná. Motivujte PČR, aby k
vám dala kameru. Moc si ale neslibujte, má to "televizní" rozlišení.
To je hodně naivní. V našem městě máme cca 4 kamery v centru města. I to lze
považovat za úspěch. Představa, že PČR "dá" někomu kameru na hlídání auta
před domem, mě docela pobavila. :-)

Z.