Re: motorový olej

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Září 12 21:31:52 CEST 2016

Na mém autě, když bylo firemní tak se vystřídalo několik servisů, teď už je
mé vlastní,
proč to píšu má najeto 400tisíc (jezdím s ním od začátku) a předpokládám, že
každý

servis tam lil svoji značku. Motor dodnes nemá jinou spotřebu než když měl
najeto

50tisíc olej na 15tisíc nedolévám ani kapku (motor v původním stavu, včetně
turba).

Více než značka, většině mechanikům  přijde nejlepší měnit stabilně po 15
tisících a

né ten proměnný interval co může  být 30tisíc.  Navíc ten longlife olej na
30tisíc

je dražší atd atd, většinou se už musí dolévat neboť přeci jenom nějakou
spotřebu

oleje auto má a ta se už u 30tisíc může projevit, že ho je málo.....

Jo jedná sa o Octavii II/1.9TDi

Zdeněk Aster