CNG nadrz na vareni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Září 12 19:39:00 CEST 2016

Dne 12.9.2016 v 10:23 Tomáš Hamouz napsal(a):

> Jo, má být. Zatím to na technické jen připomínali a nechali projít.
> Jen mě při té příležitosti napadlo, co se pak s tou odpadní vodou má
> dělat? Odvozit v kanystrech a doma vylévat do hazjlu?

tak spravne byste mel dojet bud ke specialni lodi a nebo stanici, kde se
to odsaje

ja ji tam mam
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/prestavba/2014/2014-03-24%20Atlantis%20-%20prestavba/

ja mam samozrejme moznost to pustit ven ale zaroven mam moznost opravdu
dojet k te stanici na na palube mam "konektor" na odsavaci rouru

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/prestavba/2014/2014-03-24%20Atlantis%20-%20prestavba/

> A jak to asi dělají na neregistrovaných lodích, které tuto povinnost
> nemají? To by jeden blil.

je tam beznej suchej kempingovej hajzlik