RE: OT Venkovní kamera

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Září 11 23:56:20 CEST 2016

Díky za tip, bohužel ty JOOAN nemají skladem, i když parametrově vypadají
super. Aspoň vím, že mám hledat - kovový obal a pár dalších drobností.
Tuším, že Synology mělo do nějaké verze problémy s ONVIF 2.0, ale vždycky
jde přidat aspoň ručně. Víc mě štve, že si Synology neporadí s kamerou,
která dává statický jpeg. Mám tady jednu hodně starou kameru a tu tam prostě
nedostanu, leda na nějakým stroji převádět ty jpegy na mjpeg, ale to mně asi
za to nestojí.

Urbancik