RE: domácí/venkovní kamera

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Září 11 17:26:35 CEST 2016

Taková individua většinou řádí v noci. Počítáte s infra přisvícením?

Kamerový systém v autě je Vám v tomto případě k ničemu, protože zabírá úplně
jiné úhly než potřebujete. Jak chcete ze záběru čelní nebo zadní kamery
někomu dokazovat, že mimo záběr propíchl pneu?

Čistě teoreticky byste mohl narazit na legislativní problém. Neměl byste
totiž kamerou zabírat veřejné prostranství...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Vymětal
Sent: Sunday, September 11, 2016 2:24 PM
To: HW-news
Subject: domácí/venkovní kamera

Hola,

poslední dobou nám zase ve vnitrobloku řádí individuum, které se patrně
potřebuje dokázat, že je nad věcí a propichuje pneumatiky. Dům je sice
okamerován jak v 1984, ale správce systému tvrdí, že je to jen pro potřeby
družstva pro případ poškození budovy. Že by ten záznam sice mohl stáhnout,
ale je to pro něj práce navíc a dělat ji nebude. Policajti si to od něj sice
můžou vyžádat (když podám žalobu), ale než se k tomu dostanou, záznamy
odrolují.

Auto (většinou) parkuju pod vlastním oknem, takže se nabízí možnost na
parapet vytáhnout kameru. Otázka je, jestli s tímhle má někdo zkušenosti?
Protože co jsem tak našel, obvykle ty kamery mají okolo 1Mpx, což mi přijde
na případnou identifikaci dost málo.

Alternativně mě napadá vybavit kamerovým systémem samotné auto. Už jsem o
tom uvažoval i pro případ (nejen vlastní) nehody. Pokud by ten systém uměl
fungovat i s nenastartovaným autem (což by snad měl, čekal bych, že bude
natáčet i po nehodě, kdy třeba kus auta chybí), hádám s nezávislým
napájením, nočním přísvitem a zvládne zabrat celé okolí auta (čili asi čtyři
kousky, plus asi jeden na vnitřek auta). Ideálně kdyby se to zároveň umělo
samo připojit před domem na wifinu a zazálohovat záznamy z poslední doby.
Existuje vůbec něco takového?

T.