domácí/venkovní kamera

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Září 11 16:40:09 CEST 2016

On Sun, 11 Sep 2016, Tomáš Vymětal wrote:

> Auto (většinou) parkuju pod vlastním oknem, takže se nabízí možnost na
> parapet vytáhnout kameru. Otázka je, jestli s tímhle má někdo zkušenosti?
> Protože co jsem tak našel, obvykle ty kamery mají okolo 1Mpx, což mi přijde
> na případnou identifikaci dost málo.

1Mpx neni zas tak malo, pokud dava kvalitni obraz a nekouka do slunce..

> Alternativně mě napadá vybavit kamerovým systémem samotné auto. Už jsem o tom
> uvažoval i pro případ (nejen vlastní) nehody. Pokud by ten systém uměl
> fungovat i s nenastartovaným autem (což by snad měl, čekal bych, že bude
> natáčet i po nehodě, kdy třeba kus auta chybí), hádám s nezávislým napájením,
> nočním přísvitem a zvládne zabrat celé okolí auta (čili asi čtyři kousky,
> plus asi jeden na vnitřek auta). Ideálně kdyby se to zároveň umělo samo
> připojit před domem na wifinu a zazálohovat záznamy z poslední doby. Existuje
> vůbec něco takového?

Mobius s 32GB SD kartou na ni ulozi v HD asi 5 hod a ma vyresenou rotaci
zaznamu. Je to jen USB bez wifi a zere tak 150-200mA . Jakakoliv vec s
Wifi bude zrat 2x tolik a pri datovem toku 16mbps na kameru tezko jedno AP
obslouzi 5kusu. Do toho mobiusu jde i 64GB SD takze cca 10hod HD videa.

Problemem bude spotreba a vybijeni baterie a taky dostatecna ulozna
kapacita. I kdyz nektere kamery (a mozna i ten mobius) umi detekci pohybu
takze tam se nemusi ukladat staticky obraz a pak jde hlavne o tu spotrebu
pri trvalem provozu.