Re: Přesnost rozměrů v knihovnách při osazování automatem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 10 22:17:31 CEST 2016

Díky za info.
Já se snažím co nejpřesněji dodržovat rozteč podle výrobce, to je ta
úchylka ze strojařiny.

Problém metrických/palcových součástek řeším tak, že jedu zásadně metricky
s granulitou 0.01mm, takže se bez problému trefuju na metrické i placové
míry.

PL