Re: OT Hypertrofovaná korektnost - bylo CNG nadrz na vareni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Září 9 18:24:26 CEST 2016

Prosim Vas, neblaznete. V ten komu neprosel mail ma stejne smulu tak
jako tak s tim ex post nic neudelame a pokud se nekdo nedostane do
archivu na tyhle konkretni posty tak se take nic nestane protoze zadne
info podstatne neobsahuji.

Ja bych zase z archivu HWnews nedelal neco vic nez to je...

RV