OT: CNG nadrz na vareni

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Září 9 15:26:01 CEST 2016

Minuly rok mi v kajutovce zacal utikat pb varic kdyz jsem byl vyvazany u mola a byl na obede. prakticky cela 10kg bomba utekla za 2h. Kdyz jsem se vratil z obeda tak rvalo cidlo pb a bomba prazdna. Otevrel jsem dvere a vsechna okna a za 15 minut nebylo po plynu ani stopy. Ono tam zase tech dutin kde by mohla smes zustat i v pruvanu v mnozstvi vetsim nez malem neni tak moc.

No nastartoval jsem, zapalil pro jistotu cigaro a odjel. Zadny vybuch se nekonal :)

Turby