OT CNG nadrz na vareni

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 8 13:29:08 CEST 2016

Ať si ten panel koupí, zapojí do něj rychlovarnou konvici a zkusí, za jak
dlouho ohřeje litr vody:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
To mi připomíná, že nedávno přišel tchán s tím, že si dáme na střechu panel
a on bude nahřívat vodu v bojleru. Když jsem mu říkal, že se to nevyplatí,
že panely nejsou zrovna za deset korun, tak argumentoval tím, že mu přišel
katalog od Conrada a tam byl velkej panel asi za tři tisíce. Nebyl jsem
schopnej mu vysvětlit, že ten "velkej panej" má asi 5W a na ohřev bojleru by
jich potřebovat asi tak tři stovky (teda vysvětloval jsem to, ale "ty tomu
nerozumíš", zatímco on se střední zemědělskou... no nic) ... Zatím jsem to
vzdal, ale obávám se, že mne to čeká znovu, až přijde nějaká faktura za
elektřinu.