OT: CNG nadrz na vareni

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Září 8 11:38:34 CEST 2016

Bezpečnost já to doplním historkou, která se mi osobně stala, na plachetnici
jsou pb lahve vzadu, tam
kde se sedí aby byly venku no a když došla, tak ji kluci vyndali vzali
druhou a v tom prostoru co je vzadu

na sezeni jako udoli a ma otevreny prostor do podpalubi zacli menit lahev.
Na spicce lodi sedel kolega co

kouril a u stezne bezel kompresor na benzin co plnil potapecskou lahev.

No a co cert nechtel tak se pri vymene bomby zasekla kulicka a zacal propan
buton uchazet, super

pocit kamos ji mel v ruce a ted premyslel co s tim co se deje pri uniku
plynu jestli se ochlazuje ohriva,

ma ji hodit do vody nemuze to byt vetsi pruser, ja rval na kuraka at tipne
cigaro a vypne kompresor (samozrejme

me neslysel pres ten rambajs), no story jak ze spatneho akcniho filmu
nakonec se to nejak podarilo ale

podstatna cast bomby unikla, no a ted se resilo co dal, protoze do ted se
nic nestalo kurak dokouril,

kompresor vypnut, no jo ale kolik pb je asi tak v podpalubi jestli tam vubec
nateklo z te zade a jak

ho odtamtud dostat.

Nastesti se nic pak uz nestalo ani pri pusteni sporaku v podpalubi, ale
prdel to rozhodne nebyla,

ted uz se clovek usmiva ale tenkrat to moc k smichu nebylo...

Zdenek Aster