instalace aplikace do Androidu

Středa Září 7 11:01:46 CEST 2016

Když mám mobil připojený na počítač, vidím z počítače i ty chráněné
složky? Protože potom bych prohledáváním složek z počítače měl najít
všechno, i když mi je Android na mobilu třeba bude chtít skrývat.
Doporučovali mi hard reset. Ten jen zresetuje mobil a přemaže RAM, nebo
je to návrat do továrního nastavení a smaže všechny nainstalované aplikace?

Anděl