Re: koutový odražeč

Robert Holas holas na holas.info
Středa Září 7 08:50:39 CEST 2016

Na odraz paprsku laserových dálkoměrů používáme samolepící odraznou
pásku od 3M (šířka 50mm - primárně asi určená na zadní čela kamionů).
Funguje bez problému i na 50m.

Nebo sehnat plastovou odrazku ze starých reflexních značek. Ty značky
byly sestavené z jednotlivých odrazek a překryté plexisklem. To byly v
podstatě malé koutové odražeče vedle sebe vylisované z plastu. Vyráběly
se v osmdesátých letech snad někde v Jablonci n.N. Možná se jako odrazky
vyrábějí stále.