instalace aplikace do Androidu

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Září 7 07:58:12 CEST 2016

Dobrý den,
musíte rozlišovat aplikaci a data. Aplikaci si instaluje systém a do ní
zasahovat nemůžete.
Vlastní mapy si stahuje aplikace mapy.cz a kam si je nainstaluje, je na
ní. Zpravidla si to nainstaluje někam na kartu. Nainstaloval bych Total
Commander a zkusil na kartě/kartách najít
Android/data/cz.seznam.mapy/files a obsah bych smazal.
L.