instalace aplikace do Androidu

Úterý Září 6 23:07:58 CEST 2016

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, jak probíhá instalace aplikace v Androidu. Stačí
jen soubor nakopírovat do příslušné složky a půjde to spustit, nebo musí
proběhnout instalace, která něco zapisuje do registrů podobně jako ve
Windows? Případně kde ty regisrry v Androidu jsou?

Můj konkrétní problém: mobil Sony Xperia E2003 a Android 4.4.4. Měl jsem
nainstalované mapy.cz, instaloval jsem to z Google play. Teď vydali
novou verzi, kde je i turistická navigace. Nešlo mi to nainstalovat,
hlásí že mapy jsou už nainstalované. Původní mapy jsem odinstaloval, pak
jsem ještě po nich smazal v Android/data prázdnou složku mapy.cz. Chová
se to úplně stejně, hlásí že mapy jsou už nainstalované. Kontaktoval
jsem vývojáře a napsal mi, že bude asi nějaký problém v systému a že by
mohl pomoct hard reset.

Nevěděl by někdo, co kde smazat, aby se dala nová verze nainstalovat?

Anděl