RE: OT: Kurvítka vs pračky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 5 10:13:23 CEST 2016

No trochu by som to menu vylepsil aby to bolo pouzitelne pre muzsku populaciu
aj ked idealne je od veci ako pranie drzat sa bokom.
Jednotlive programy nejak takto:

1.       Vyprat trenky

2.       Vyprat rychlo

3.       Vyprat hodne spinave
Pripradne doplnit warning:
Zabudol si nasypat praci prasok

☺

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Urbanek
Sent: Thursday, September 01, 2016 10:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Kurvítka vs pračky

Predpira, pere, macha i odstreduje. 16 programu s volnou definici vsech moznych parametru jednotlivych kroku, i s vynechanim kroku, od otacek a casovani otacek motoru, reverzace otacek, vysky hladin, teplot, atd.

Obaval jsem se trochu casovani pri sw rizeni triaku s sw detekci pruchodu nulou a sw mereni otacek, ale neni s tim vubec zadny problem az do max. 24000 otacek motoru.

Detekce nulou, mereni otacek (freq) a vysky hladiny (freq) je pres preruseni. Casovy posun sepnuti triaku je resen pres timer s prerusenim. Funguje to paradne.

Turby