OT alternativny navod na obsluhu

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Září 4 15:57:15 CEST 2016

Jé, ten mám cca 1 a 3/4 roku. Myslím, že funguje k plné spokojenosti,
předchází se cca o vteřinu za den. Ovldání je trochu nelogické, ale dá
se na to zvyknout. Koupil jsem ho, protože má velké číslice a přečetl
jsem jej bez brýlí. Teď po operaci už to není důležité, ale slouží bez
problémů.

Martin Záruba