Vycisteni elektronkoveho sasi radia

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Září 2 13:20:34 CEST 2016

drevenou bednu uvidim co se bude dat delat - jeste je nemam doma tak uvidim
jak vypada dyhovani - selak podle me uz asi nehrozi - bude to dle meho
klasicke nitro s rozpraskanym povrchem - jinak na selak jsem zarizen i to
by nebyl problem

nicmene ted mi jde hlavne opravdu o to sasi, ktere samozrejme z bedny vyndam

RV