Re: OT: Kurvítka vs praèky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 1 15:03:48 CEST 2016

Krasne.

Dufam, ze manzelka ocenila uzivatelske rozhranie v style "nastav otacky,
periodu a dlzku otacania, dlzku prania, otacky a dlzku odstredovania, za
hrst parametrov pre PID regulaciu teploty a slac ENTER" :-)

Jaromir: napriklad http://www.teleso.sk/nahradne-diely-na-pracku z toho
snad vyskladas aj kompletnu pracku

wek