Programovaci konektor SWD

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 1 14:35:53 CEST 2016

Tak nakonec jsem koupil:
http://cz.farnell.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=15001&langId=420&urlRequestType=Base&partNumber=1885915&storeId=10156

Cena šílená, ale je to přesně ono a 1 ks pro 1 programátor za 600 Kč zas tak
moc nevadí.

PH

-----Původní zpráva-----
From: konfera na efton.sk

> Tak a te ješt kde to rozumn sehnat.

V TME pod heslom "hrebienky" treba vybrat roztec 1.27mm a pozor na roztec
radov aby nebola dvojnasobna. A urcite u Farnella/Mousera/Digikey toho budu
hromady v roznych cenovych hladinach.

> Krom toho, že se mi nelíbí nepítomnost "ohrádky"

S ohradkou to bude tazsie zohnatelne a drahsie. Ja taketo veci riesim
kresbou na plosaku a spolahnutim sa na zdravy rozum pouzivatela. Da sa to
riesit aj "oficialne" vystrihnutim prislusneho "key" pinu (ano da sa kupit
aj "originalny" konektor ktory ten pin nema, za prislusny poplatok) a
zaslepenim v kablovom konektore, ale v scheme toho LPCLinku som videl ze tam
nieco maju pripojene, a to skumat nebudem, to je uz na Vas.