Re: OT: Kurvítka vs pračky

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Září 1 12:56:00 CEST 2016

Dostupnost dilu moc neresim, kdyz neco odejde nedostupneho/draheho tak je smitec :-) Pracka mi stala v dilne asi rok a znamy opravar porad resil funkcni ridici jednotku z jinak vadne pracky a nic nesehnal a X tisic za novou jsem dat nechtel jelikoz je pracka jiz preci jen 12 let stara. Ale bylo mi ji lito vyhodit jelikoz mechanicky je ve vybornem stavu a prekazela, tak jsem se utrhl a zprovoznil ji. Navic to rizeni je pouzitelne teoreticky na kazdou pracku s univerzalnim motorem. Tudiz lze snadno prendat do jineho vadneho kusu a jen doresit jine ovladani.

Turby