Re: OT: Kurvítka vs pračky

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Září 1 10:17:58 CEST 2016

Minuly vikend jsem udelal ke starsi zalozni pracce kompletne nove rizeni postavene na arduinu. Funguje vse vcetne PID rizeni motoru (triakovy regulator) se software detekci nuly a merenim otacek (preruseni) a rizenym primo arduinem (zadny hw driver), mereni vysky hladin originalnim cidlem (freq), teplota (ntc), dokonce se pomerne snadno dal napasovat 2x16 lcd misto puvodniho lcd. Prepinac programu a vsechny tlacitka funguji take.

Deska snimacu a ovladacu je bez jakehokoli predchoziho planu postupne divoce osazena na univerzalni desce tak jak jsem postupne pridaval rozhrani pro jednotliva cidla a ovladace.

Bylo mi lito vyhodit pracku jinak v dobrem stavu pote co odeslo rizeni.

Turby